Nowości

17.12.2018
5 najczęstszych błędów w eksploatacji auta z filtrem DPF

Ze względu na budowę filtra cząstek stałych, jego regeneracja po pewnym przebiegu jest nieuchronna. Warto aby profesjonalny warsztat, po wykonaniu usługi czyszczenia przekazał swojemu klientowi kilka prostych zasad, dzięki którym filtr DPF pozostanie w dobrej kondycji na dłużej.

Dziś podpowiadamy jakie są najczęstsze błędy w eksploatacji auta wyposażonego w DPF lub FAP.

Czytaj dalej...


12.12.2018
Czy maszyna do czyszczenia DPF to dobry pomysł dla nowoczesnego warsztatu? Cz. II

W poprzednim wpisie, w cyklu o urządzeniach do czyszczenia DPF, zdołaliśmy przedstawić nasze stanowisko na temat zasadności pasywnego i aktywnego wypalania filtra cząstek stałych - okazuje się, że to co ma pomagać w ostatecznym rozrachunku szkodzi. Tym razem zastanowimy się, czy w związku z tym można coś zmienić, aby zmaksymalizować przychody warsztatu oraz zadowolenie klienta.

Czytaj dalej...


30.11.2018
Czy maszyna do czyszczenia DPF to dobry pomysł dla nowoczesnego warsztatu? Cz. I

Profesjonalna regeneracja DPF nie byłaby obecnie tak potrzebną usługą w warsztatach, gdyby nie zmiany jakie wprowadziła norma EURO IV. Filtry FAP lub DPF znajdują się w każdym aucie z silnikiem wysokoprężnym zarejestrowanym po 1 stycznia 2009 roku. Od tego czasu minęło prawie 10 lat, a po polskich drogach poruszają się miliony „diesli” z filtrami cząstek stałych, które lada moment mogą odmówić posłuszeństwa.

Czytaj dalej...


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Więcej informacji na temat polityki dostępne w zakładce Polityka Bezpieczeństwa.

Akceptuję pliki cookies z tej witryny